עיריית ב"ב והתכנית 360 ירחיבו את מסגרת מועדוניות יום-טוב

    צבי הדס No Comments on עיריית ב"ב והתכנית 360 ירחיבו את מסגרת מועדוניות יום-טוב

    בישיבה הוצג בפני הנוכחים היקף הפעילות והצורך הדחוף להרחיב את האפשרות לקבל עוד ילדים שיזכו למענה לצרכיהם המיוחדים במועדוניות

    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "עיריית בני-ברק והתכנית 360 לקידום הילד והנוער ירחיבו את מסגרת מועדוניות יום-טוב, שהביאו להתקדמות רבה ולשינויים חיוביים משמעותיים אצל ילדים רבים המשתתפים במועדוניות אלו"- כך הודיע חנוך זייברט ראש העיר במפגש משותף של ההנהלה הבכירה של העירייה, רכזי המועדון, הנהלת תכנית 360 והורים עם ילדיהם.

    הביקורים כללו סיורים ומפגשים עם הפעילויות הרבות והמגוונות של המועדוניות והפעילות היחודית לתקופת הקיץ, ובביקור התכנסו אנשי העירייה עם ההורים והילדים, ויחדיו נכחו במפגש פעילות מרהיבה ונרחבת, שהביאה אושר ושמחה לילדים. עם תום הסיור נערכה ישיבה מקצועית רחבה, בהשתתפות כל הצוות המקצועי והצגת נתונים ופירוט מקיף של תכנית 360 שמיושמת בכל תקופות השנה במועדוניות, ומצב התקדמות הילדים, השינויים במהלך הפעילות הנמשכת כל העת ודרכי ההתקשרות עם הצוות החינוכי.

    כמו"כ הוצגו דו"חות מעקב של התוכנית 360, שלובנו ע"י אחראית המענה והצוות המלווה את המועדונית. בדו"חות ניתן היה לראות בבירור מס' ילדים ש'אתגרו' את הצוות ומחלקת הרווחה, ובס"ד נחלו הצלחה רבה, בסיוע הצוות המקצועי במועדונית.

    המועדוניות נותנות מענה בהעשרה כללית, קידום למידה. חוגים שונים, כגון, אמניות, נגרות, אלקטרוניקה ובישול, וכן מגוון תרפיות: בבעלי חיים, התעמלות, מוזיקה ופסיכודרמה. כמו"כ המועדונית מטפחת קשר עם הורי הילדים ע"י מפגשים משותפים ומפגשי הנחיית הורים. הילדים מקבלים, במקביל, ארוחות בריאות ומזינות.

    בישיבה הוצג בפני הנוכחים היקף הפעילות והצורך הדחוף להרחיב את האפשרות לקבל עוד ילדים שיזכו למענה לצרכיהם המיוחדים במועדוניות.



    0 תגובות